Brendinq

• Marka konsepti

Bir şirkətin dəyərini müəyyən edən ən vacib məqam onun marka dəyəri və hədəf kütləsi ilə arasındaki bağdır. Uğurlu marka konsepti yaratmaq əsasən hədəf kütlənizə rahat satış etmənizi, yaddaşlarda qalmanızı təmin edir.

• Neyminq

Markanızın adını yaradarkən aid olduğunuz sektor, hədəf kütləniz, bazardaki yeriniz və şirkətinizin xarakterini nəzərə alırıq.

 Sloqan

Sloqan, marka adının və loqonun tamamlayıcı ünsürüdür. Hədəf kütlənizə ona nə vəd etdiyinizi anlamaqda kömək etməlidir. Düzgün seçilmiş ad və loqo nə qədər önəmlidirsə, düzgün sloqan da  markanızın yaddaşlarda qalması üçün bir o qədər vacibdir.